Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb een vraag over mijn bestelling
Vragen over uw bestelling kunt u mailen naar: info@vertoog.nl 
U kunt ons bellen op het telefoonnummer: 0182 55 19 00.
Houd dan uw bestel-/factuurnummer bij de hand, zodat wij u sneller kunnen helpen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00-12.00.

Vragen over onze producten die u bij een tussenleverancier heeft gekocht, zoals bij Van Dijk, Iddink, OsingadeJong en MBO Webshop, kunnen wij niet behandelen.


 
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.
Tijdens de zomermaanden en rond de start van het schooljaar is het erg druk en kan het voorkomen dat uw pakket wat later aankomt.
Hoe kan ik betalen?
Als particulier kunt u alleen betalen via iDeal.

Als bedrijf/school/organisatie kunt u betalen via iDeal of op factuur (achteraf betalen).
De betalingstermijn is 14 dagen.
Wat zijn de administratiekosten?
We hanteren administratiekosten van € 5,99 per bestelling. De administratiekosten worden ook op de factuur vermeld.
 
Ik wil het adres van mijn bestelling aanpassen. Kan dat?
U kunt het adres niet meer aanpassen. Wij kunnen dat wel.
Geef de adreswijziging door via info@vertoog.nl met vermelding van uw bestelnummer.
Mocht de bestelling al onderweg zijn, dan is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk.


 
Mijn boeken zijn beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat tijdens de zending.
Belangrijk is dat u kan laten zien dat dit is voorgevallen.
Wij ontvangen graag een e-mail  via info@vertoog.nl met daarin omschreven wat er beschadigd is, uw bestelnummer en  een aantal foto’s waarin dit aantoonbaar is.
De foto’s die u stuurt, kunnen wij gebruiken als bewijs voor de melding bij de vervoerder.
Naar aanleiding van deze mail gaan wij beoordelen of u nieuwe boeken ontvangt. 
 
Wat gebeurt er als er een boek tijdelijk niet op voorraad is?
U krijgt van ons een mailtje dat het boek tijdelijk niet op voorraad is.
Wij gaan het bestelde boek nabestellen. Zodra uw boek bij ons weer op voorraad is, zult u deze nagestuurd krijgen.
 

Ons lesmateriaal

Ik heb een inhoudelijke vraag over een boek (voor de auteur)
U kunt uw vraag mailen naar info@vertoog.nl. Wij zorgen ervoor dat de vraag wordt doorgestuurd naar de desbetreffende auteur. Wij verstrekken verder geen gegevens van onze auteurs.



 
Ik heb een fout gevonden in een boek
Mocht u een fout in een boek hebben gevonden, kunt u deze mailen naar info@vertoog.nl.
U kunt in de mail aangeven waar deze fout gevonden kan worden en wat de fout inhoudt.
Graag ontvangen wij de titel, het druknummer en het paginanummer.
De fout zal intern besproken worden en zo nodig worden gecorrigeerd.
 
Ik wil graag een proef-/inkijk-/present-/docentenexemplaar ontvangen van een bepaald boek. Kan dit?
Ja, dit kan.
U kunt dit aanvragen via onze accountmanager Sarah Melis via sarah@vertoog.nl
Graag in uw aanvraag uw school, afleveradres en contactgegevens vermelden.
 

Vouchers digitale leeromgeving

Ik heb mijn voucher nog niet ontvangen
Heeft u een voucher besteld die deel uitmaakt van een boekenpakket? Deze moet toegevoegd zijn aan het pakket dat u heeft ontvangen.
Kijk voor de zekerheid in de spambox van uw mail.
Heeft u hem echt niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@vertoog.nl zodat wij de voucher aan u kunnen mailen.


Heeft u een SCALDA-voucher besteld? Dan ontvangt u de voucher via uw docenten op school.
 
Ik bestel vouchers voor meerdere schooljaren in
U kunt een voucher voor meerdere schooljaren bestellen.
 
Heeft u een voucher voor Learningbox, dan kunt u deze voucher alleen verzilveren in het schooljaar waarin u de voucher aanschaft. Wacht u hier te lang mee, dan loopt u het risico dat de code verloopt en u een nieuwe moet aanschaffen.
 
Heeft u  een voucher besteld voor Learnbeat, dan is deze 1 jaar geldig. Na een jaar moet deze verlengd worden. Een uitzondering kan zijn dat er in uw boekenpakket al een voucher zit voor 2 jaar.

 
Ik ben geïnteresseerd in het digitale systeem
Dat horen wij graag! U kunt contact opnemen met onze accountmanager Sarah  Melis via sarah@vertoog.nl voor het aanvragen van een demo. Zij kan samen met u bespreken wat de beste optie is voor u.
Wij werken samen met Learnbeat en Simac Learning Solutions.

 
Ik heb een probleem met mijn voucher of de digitale leeromgeving.
Met technische problemen kunt u contact opnemen met het desbetreffende bedrijf.
Voor vragen over LearningBox neemt u contact op met Simac Learning Solutions Tel.: 040 2582000
Voor vragen over Learnbeat neemt u contact op met hun supportteam via Tel.: 020 70 09 854 of support@learnbeat.nl.

Heeft u een verkeerde voucher besteld? Neem contact op met Uitgeverij Vertoog.

Retourneren

Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren
Als u een bestelling of een deel hiervan wilt retourneren, dan vragen wij u eerst contact met ons op te nemen via info@vertoog.
 
Is het boek gebruikt of zijn er andere gebruikerssporen, dan nemen wij het boek niet meer aan.
 
De boeken kunt u opsturen naar:
 
Uitgeverij Vertoog
t.a.v. retour #bestelnummer
Zuidbaan 540
2841 MD Moordrecht
 
De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling betaalt u zelf.
U ontvangt de administratiekosten niet retour.
 
 
Boeken die u heeft gekocht bij een tussenleverancier, zoals Van Dijk, Iddink, Studers en MBO Webshop, kunnen wij niet retour nemen. Deze boeken moet u retourneren bij de tussenleverancier waar u deze boeken heeft besteld.
 
 
Hoe snel krijg ik het bedrag van mijn geretourneerde boeken terug?
U krijgt het bedrag van de geretourneerde boeken (exclusief de administratiekosten) binnen 10 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Ik wil een voucher retourneren. Kan dat?
Ja, maar alleen als u de vouchercode nog niet heeft verzilverd. Hier kunt u ons over mailen via info@vertoog.nl.
 

Verzending

Niemand is thuis als mijn pakket wordt geleverd. Wat moet is doen?
U kunt uw voorkeuren betreft de levering aangeven op de track-and-trace-pagina van de pakketdienst. Mocht u ervoor kiezen om het pakket te laten leveren op een plek anders aangegeven dan het bij ons doorgekregen adres, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid. Mocht het eventueel misgaan kunt u ons hier niet voor aansprakelijk stellen.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Past de bestelling door de brievenbus, dan wordt deze verzonden in een envelop met noppenfolie.
Is de bestelling te groot voor de brievenbus, dan gaan wij uw bestelling als een pakket verzenden met de pakketdienst van DPD. Zodra het pakket onderweg is, zal DPD u een track-and-trace sturen zodat u de zending kunt volgen
Kan ik mijn bestelling bij jullie komen ophalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij hebben geen fysieke ophaal locatie.