Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb een vraag over mijn bestelling
Vragen over uw bestelling kunt u mailen naar: info@vertoog.nl of u kunt ons bellen via het telefoonnummer: 0182 55 19 00. Wilt u ons bellen? Houd dan uw bestel-/factuurnummer bij de hand zodat wij uw sneller kunnen helpen.

Vragen over onze producten die u bij een tussenleverancier heeft gekocht, zoals bij Van Dijk, Iddink, Studers en MBO Webshop, kunnen wij niet behandelen.
 
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Het komt wel eens voor dat we sneller zijn dan de 3 werkdagen. Tijdens de zomermaanden en rond de start van het schooljaar is het erg druk en kan het voorkomen dat uw pakket wat later aankomt.
 
Hoe kan ik betalen?
Als particulier kunt u alleen betalen via iDeal.

Als bedrijf/school/organisatie kunt u betalen via iDeal of op factuur (achteraf betalen).
De betalingstermijn is 14 dagen.
 
Wat zijn de verzendkosten?
Bij ons betaalt u geen verzendkosten. De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling betaalt u zelf.
 
Ik wil het adres van mijn bestelling aanpassen. Kan dat?
Als besteller kunt u het adres niet meer aanpassen. Wij kunnen dat wel. Geef de adreswijziging telefonisch of via de mail aan ons door. Mocht de bestelling al onderweg zijn dan is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk.
 
Mijn boeken zijn beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat tijdens de zending.
Belangrijk is dat u kan laten zien dat dit is voorgevallen. Wij ontvangen graag een e-mail met daarin omschreven wat er beschadigd is. Graag ontvangen wij ook een aantal foto’s waarin dit aantoonbaar is. De foto’s die u stuurt kunnen wij gebruiken als bewijs voor de melding bij de vervoerder. Wij sturen u nieuwe boeken toe.
 
Wat gebeurt er als er een boek tijdelijk niet op voorraad is?
U krijgt van ons een mailtje dat het boek tijdelijk niet op voorraad is. Als eerste excuses voor het ongemak. Wij gaan het bestelde boek nabestellen bij onze drukker of het boek is misschien al naar ons onderweg. Het kan nu voorkomen dat u iets langer zal moeten wachten dan onze gebruikelijke levertijd van 3-5 werkdagen.
 

Ons lesmateriaal

Ik heb een inhoudelijke vraag over een boek (voor de auteur)
Dit is in de meeste gevallen mogelijk. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@vertoog.nl. Wij zorgen ervoor dat de vraag wordt doorgestuurd naar de desbetreffende auteur. Wij verstrekken verder geen gegevens van onze auteurs.

 
Ik heb een fout gevonden in een boek
Mocht u een fout in een boek hebben gevonden en dit aan ons willen melden dan kunt u dit doen door een mail te sturen. Graag willen wij weten waar deze fout gevonden kan worden en wat de fout inhoudt. Titel, druknummer, paginanummer. De fout wordt intern besproken en mogelijk al voor de volgende druk gecorrigeerd.
 
Ik wil graag een proef-/inkijk-/present-/docentenexemplaar ontvangen van een bepaald boek. Kan dit?
Ja, dit kan. U kunt dit aanvragen via telefoon of mail. Als u ons mailt gebruik dan het emailadres van uw bedrijf of school. Ook ontvangen wij graag het adres waar dit naartoe kan. Van bepaalde producten kunnen wij ook een digitaal inkijkexemplaar mailen.
 

Vouchers digitale leeromgeving

Ik heb mijn voucher nog niet ontvangen
Heeft u een voucher besteld die deel uitmaakt van een boekenpakket? Deze moet toegevoegd zijn aan het pakket dat u heeft ontvangen. Zo niet, neem contact met ons op zodat wij de voucher aan u kunnen mailen.
 
Heeft u een bestelling geplaatst met alleen een voucher? Het kan zijn dat wij u de vouchercode hebben gemaild. Kijk voor de zekerheid in uw spambox. Heeft u de voucher niet gevonden, neem dan contact met ons op.
 
Heeft u een SCALDA-voucher besteld? Dan klopt het dat u geen voucher ontvangt. Vouchers voor SCALDA-studenten worden opgestuurd naar de docenten elektrotechniek. U ontvangt u voucher via uw docenten op school.
 
Ik bestel vouchers voor meerdere schooljaren in
Ja, dit kan maar houdt er rekening mee dat de code na een jaar vervalt. Koopt u dus een vouchercode voor het volgende schooljaar dan moet deze code op tijd verzilverd worden.
 
Ik ben ge
Dat horen wij graag! U kunt contact met ons opnemen via de mail of telefoon voor het aanvragen van een demo. Wij werken op dit moment samen met de digitale leeromgevingen Learnbeat en Simac Learningbox.
 
Ik heb een probleem met mijn voucher of de digitale leeromgeving.
Met technische problemen kunt u contact opnemen met het desbetreffende bedrijf.
Voor vragen over LearningBox neemt u contact op met Simac Learning Solutions Tel.: 040 2582000
Voor vragen over Learnbeat neemt u contact op met hun supportteam via Tel.: 020 70 09 854 of support@learnbeat.nl.

Heeft u een verkeerde voucher besteld? Neem contact op met Uitgeverij Vertoog.
 

Retourneren

Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren
Als u een bestelling of een deel hiervan wilt retourneren dan vragen wij u eerst contact met ons op te nemen via info@vertoog.nl of u kunt ons bellen via het telefoonnummer: 0182 55 19 00.
 
Is het boek gebruikt of zijn er andere gebruikerssporen dan nemen wij het boek niet meer aan. Vouchers kunnen wij niet retour nemen.
 
De boeken kunt u opsturen naar:
 
Uitgeverij Vertoog
t.a.v. retour #bestelnummer
Zuidbaan 540
2841 MD Moordrecht
 
De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling betaalt u zelf.
 
 
Boeken die u heeft gekocht bij een tussenleverancier, zoals bij Van Dijk, Iddink, Studers en MBO Webshop, kunnen wij niet retour nemen. Deze boeken moet u retourneren bij de tussenleverancier waar u deze boeken heeft besteld.
 
Hoe snel krijg ik het bedrag van mijn geretourneerde boeken terug?
U krijgt het bedrag van de geretourneerde boeken binnen 10 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Ik wil een voucher retourneren. Kan dat?
Ja, dit kan maar alleen als u de vouchercode nog niet heeft verzilverd of als het aantoonbaar is dat er verder niet in is gewerkt. Hier kunt u ons over bellen of mailen.
 

Verzending

Niemand is thuis als mijn pakket wordt geleverd. Wat moet is doen?
U kunt op de track en trace pagina aangeven dat u het liever op een andere dag geleverd wilt krijgen. Wilt u het op een ander adres geleverd krijgen. Dat kan u ook doorgeven. Als u het pakket liever ophaalt als het uitkomt kunt u aangeven dat u het wilt ophalen bij een DPD pick-up point. Als laatst kunt u toestemming geven dat DPD het pakket ergens voor u neer zet. Mocht u hiervoor kiezen dan zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Past de bestelling door de brievenbus, dan wordt deze verzonden in een envelop met noppenfolie.
Is de bestelling te groot voor de brievenbus, dan gaan wij uw bestelling als een pakket verzenden met de pakketdienst van DPD. Zodra het pakket onderweg is zal DPD u een track en trace sturen zodat u de zending kunt volgen.